poniedziałek, 2 lutego 2015

Rozdział 10

Heh nareszcie ferie.Wybaczie ,że tak późno.Próbowałam z dziewczynami z klasy wymyśleć układ na konkurs taneczny.Próbowałam,a przecież chęci się liczą c'nie?
Heh ,nio to zapraszam na dziesiątkę xx


miesiąc później

Amy:
Dzisiaj mija tydzień odkąd wyszłam ze szpitala.Tydzień niby tak niewiele ,a jednak w moim przypadku to była wieczność.7 dni,przez które nie widziałam jego.I co mi to dało,że uciekłam przed miłością?Wylądowałam w szpitalu i jakimś cudem przeżyłam,ale za to ,on nie jest przy mnie.Przez ten okres czasu uświadomiłam sobie, chyba dziesięciokrotnie, jak bardzo go kocham i potrzebuję .Wychodziłam z sali kiedy mój kuzyn ,dosłownie na mnie wpadł.
-Amy musisz mi pomóc..Zayn...on
-Co,coś się z nim stało?
-On..on..
-Ni,wysłów się  wreszcie.
-On,miał wypadek.Ścigał się na motorze i...i
-Niall,zawieź mnie do niego,prooszę.
-Dobrze,chodź.
Byłam tak roztrzęsiona,że nie miałam pojęcia ,gdzie się znajduję.Cały czas myślałam o nim.Ocknęłam się dopiero ,gdy znalazłam się w sypialni chłopaka i usłyszałam charakterystyczny dźwięk zamykania zamka.
-NIALL,CO TY WYPRAWIASZ!!!-zaczęłam walić w drzwi
-Nie wypuszczę was do puki nie porozmawiacie.A tymczasem wybacz ,ale pójdę coś zjeść ,bo coś chyba zgłodniałem przez ostatnie ,czekaj...5 minut .To narka.
-Amy?-usłyszałam cichy dźwięk dochodzący z wnętrza pokoju
-Zayn..
-Amy ,to wszystko moja wina.To przeze mnie trafiłaś do szpitala.Gdyby nie ja i moje durne wyznania ,nic by Ci nie było.Ja tak strasznie Cię przepraszam...
-Nie,Zayn to ja Cię powinnam przeprosić.Uciekłam nie dlatego ,że nic do Ciebie nie czuję,tylko dlatego,że boje się zranienia.Po tym co przeszłam ,po prostu boję się miłości.Jednak przez ten czas kiedy Cię nie widziałam zrozumiałam, jak bardzo Cię potrzebuję.Każdy dzień bez Ciebie był pustką.Ja... kocham Cię,Zayn-spuściłam wzrok i poczułam jak moja twarz robi się momentalnie czerwona.On uniósł moją głowę ,tak że patrzałam mu centralnie w oczy i powiedział:
-Wiesz jak tęskniłem.Każdej nocy wyobrażałem sobie,że jesteś obok mnie,a po chwili uświadamiałem sobie,że straciłem Cię już na zawsze.Nie wiesz nawet ,jak to bolało.Ja,może zadam najgłupsze pytanie w tym momencie,ale czy zgodzisz się ponownie zostać moją dziewczyna .Nie wyobrażam sobie życia bez Ciebie.Choć jeśli odmówisz ,wolałbym nie,ale jeśli jednak...
Nie pozwoliłam mu dokończyć,po prostu ,musiałam go pocałować.




-Wiesz ,że teraz nie ma szans,bym przez najbliższą dobę Cię stąd wypuścił.
-Nigdzie się nie wybieram,za bardzo Cię kocham.
-Oj uwierz,że ja bardziej.

~~
Witajcie:q
I o to sobie jest taka 10
Nareszcie mam ferie,mega ogromy zaciesz :D
Mam nadzieję,że się spodobał
I znajdziecie chwilkę na komentarz
Buziaki
Mela <33

10 komentarzy:

  1. WRÓCIŁAŚ! :D
    Jej! Cudeńko!
    Nareszcie razem, aww... :DD
    Mega rozdziałek :3
    Czekam z utęsknieniem na kolejny, mam nadzieję, że szybciej się pojawi ;))
    Chociaż na twoje zawsze warto czekać *&*
    Weny życzę i powodzenia na tym konkursie, po fakcie napisz jak poszło ;)))
    Całuski :*
    KC SIS <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nioo :*
      Nareszcie udało mi się coś napisać
      Teraz będę starała się by między rozdziałami nie było większego odstępu niż 2 tygodnie
      Dziękuję za komentarz,ogromna motywacja, że postaram dodać się rozdział szybciej
      Konkurs mam jak wrócę do szkoły
      Na pewno napiszę
      Ściskam
      Mela
      I jeszcze raz ślicznie dziękuję

      Usuń
  2. Cudny rozdział!
    Wróciłas do nas!
    Jej cieszę się, że są razem
    Czekam na kolejny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj dziękuję :*
      Też się cieszę.że wróciłam
      Brakowało mi tego
      Przewiduję nexcik w ciągu najbliższych 24 h
      Buziaki
      Mela :*

      Usuń
  3. Bardzo lubię to opowiadanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło
      Bardzo dziękuje za komentarz<3

      Usuń
  4. Genialny rozdział nareszcie wróciłaś już się martwiłam :( czekam na następny i życze weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam do żywych xxx
      Heh...
      No następny by się już przydał
      Cóż postaramy się o to :*

      Usuń
  5. Wow, nareszcie znalazłam jakieś ff dla siebie *-* to, czego szukałam, całość jest idealna i nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału :)

    scar-nscar-never-fade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Jejku
      Bardzo,bardzo dziękuję
      Ogromnie się cieszę,że Ci się spodobał
      Buziaki
      Ściskam
      Mela<3

      Usuń