niedziela, 13 grudnia 2015

Ogłoszenie! (dla zainteresowanych)

Zniknęłam bez wyjaśnienia ,na kilka miesięcy.Nie będę się tłumaczyć,bo szczerzę ...nie mam wytłumaczenia.
Przepraszam Was,którzy to czytaliście ,ale doszłam do wniosku ,że nie idzie mi pisanie ,wszystko w fabule zepsułam,a jeśli dodamy moją cudowną systematyczność...chyba sami rozumiecie.Dlatego ,jeśli kogoś to jeszcze interesuję postanowiłam coś zmienić  ....
Założyłam nowy blog,który będzie właściwie o wszystkim.Będę zamieszczać tam również opowiadania ,ale krótsze ,aby nie robić tych zawikłań w historii i popracować nad językiem oraz błędami.Od Nowego Roku zaczynam pracę nad tym opowiadaniem i z tego bloga .Zostaną one przerobiono i co najważniejsze skończone :)
Oto adres: http://marvellous-queen-my-world.blogspot.com/
Ściskam kochani
Mela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz