środa, 7 stycznia 2015

LBA

Nominowała mnie Ewa Tomilnson http://saveyoutonight-louistommo.blogspot.com/
Hehe kochana długo je dodawałam
Tak wiem możesz mnie zaciukać xx
Pozwalam :*



1.Twoja/wasza ulubiona piosenka?
Hmm dużo ich...
Rock Me
Wait For You
...
2.Jak zaczęła się twoja/wasza przygoda z One Direction?
Blogi xx
3.Ulubiona piosenka z UAN,TMH i MM?
UAN:"What Makes You Beautiful"  
TMH:"Rock Me"
MM:"Diana"  
4.Jle masz/macie lat?
15 lat 7 miesięcy i 9 dni kochana
5.Jak długo jesteście Directioners?
Tak ogółem to niedawno 3/4 miesiące  :*
6.Którego z członków zespołu 1D najbardziej lubisz/lubicie?
Zayn
Hazz
Nialler
Lou
Liaś
jej wszyscy są kochani
achh
7.Co sprawiło,że piszesz/piszecie bloga?
Hmm po prostu taki pomysł
Zawsze myślałam ,że się nienadaje
Ale kiedy w kółko ktoś na bloggerze pytał mnie czy piszę
Spróbowałam
Ale czy się mi udaję nw :D
Pisanie daję mi bardzo wiele

8.Ulubiony kolor?
Fiolet
Wszystkie odcienie niebieskiego
9.Co najbardziej dla ciebie/was liczy się w opowiadniach?
Treść,czyli inaczej...
-Przesłanie
-To czy kiedy przestaję czytać mam ochotę dalej:)

10.Gdzie mieszkasz?
Pomorskie xx
11.Akceptujesz związki Zayn'a,Liam'a i,Lou?
Tak :*


No i 2 od Ewy


Moje pytania:
1. Co zachęciło cię do pisania bloga?
Dziewczyna imieniem Julia
Niestety nie mam z nią już zbytnio kontaktu :(
2.Twoja ulubiona piosenka?
Isn't She lovely w wykonaniu Harry Styles :D
3.Jak i kiedy zaczęłaś swoją przygodę z One Direction.
Jeśli dobrze myślę coś koło października
Zaczęłam szukać ich piosenek i znalazłam takie, w których się po prosu zakochałam
4.Ile masz lat?
Jeszcze 5 miesięcy i 20 dni do 16
5.W jakim mieście mieszkasz?
Hehe kochanie nie w mieście :*
6.Ulubiony członek 1D?
Jeśli już muszę to między trójką Hazz Nialler i Zayn XD
7.Dlaczego właśnie on?
Oni
Jej kochani
Aww
Te głosy
Są po prostu cudowni
Kocham całą piąteczkę
8. W jakim kraju mogłabyś żyć poza Polską?
Irlandia i taki też mam zamiar :*
9.Jakiego miesiąca nie lubisz?
A tu się sama zdziwię lubię wszystkie :)
10.Co zmieniłabyś w swoim życiu?
Może kierowałabym się bardziej marzeniami hmm
Nie wiem, chyba była bym trochę mniej ufna
Odcięła się od fałszywych przyjaciół

11.Co byś zrobiła, gdybyś spotkała swojego idola?
Zapytałabym moim 'angielskim' czy mogę go prosić o autograf i wspólne zdjątka xx
No i ostatnia :* Ban Shee http://rabel-storry-hs.blogspot.com/

1. Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
Szczerość
Wsparcie
I porostu słuchanie
(rzadko tacy chodzą po świecie :/)

2. Jak spędzasz czas wolny?
Muzyczka +Pan łóżko+Blogger =
Idealny dzień
3. Czy masz twittera?
Yes :*
4. Jakich youtuberów oglądasz najczęściej?
No dobra przyznam się ,że praktycznie nie oglądam ;)
5. Co myślisz o skarpetkach do sandałów?
YYyy no
Mówimy nie
6. Jak zwie się twój pupil?
Lusia
Gutek
Mafi
Azia :P
7. Czy na poważnie myślisz o przyszłości?
No chyba tak :*
8. Gdzie w przyszłości chciałabyś zamieszkać?
Irlandia kochana
Irlandia
9. Twoja ulubiona potrawa?
Makaron xx
10. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Złożona historia
Chciałam zobaczyć jak to jest
Czy w ogóle mogę próbować
Cóż pożyjemy zobaczymy
11. Ulubiona aplikacja na telefon?
Te myśli xx
 
 

Nominuję :
http://onedirectionlittlesweetangel.blogspot.com/
http://when-a-lightning-strikes.blogspot.com/
http://scar-never-fade.blogspot.com/


Pytania do nominowanych:
1.Twoje największe marzenie?
2.Bez czego nie wyobrażasz sobie dnia?
3.Pasja,hobby coś co lubisz robić?
4.Co daję Ci pisanie?
5.Ulubiony zespół?
6.Ulubiona bajka ,gdy byłaś mała xx?
7.Opiszesz siebie w 7 zdaniach?
8.Ile latek?
9.Możesz cofnąć się w czasie i zmienić jedną rzecz w swoim życiu.Zrobiłabyś to,a jak tak to co?
10.7 ulubionych utworów?
11.Noc czy dzień?

~~
Nie bijcie za ilość nominowanych
Nie bijcie
Buziaki :*

2 komentarze:

  1. Szczerze?
    Nie zaciukam cie bo po pierwsze nawet zapomniałam o pierwszej nominacji<333
    Po drugie zabierz mnie ze sobą do Irlandii jak będziesz jechała!!

    OdpowiedzUsuń