piątek, 26 grudnia 2014

Imagin Lou:Koncert część 2

Aileen:
Zastanawiałam się czy może jednak pójść,ale gdy zobaczyłam ten rząd dziewczyn przed garderobą chłopaków ,postanowiłam sobie odpuścić .Kiedy szłam do auta ,wpadłam na jakiegoś chłopaka:
-Przepraszam ,zamyśliłam się.
-Nie szkodzi,jestem Lou-chłopak wydał mi się strasznie znajomy,ale nie mogłam sobie przypomnieć skąd
-Hmm...ja jestem Aileen
-Miło mi Cię poznać,czemu nie przyszłaś-i wtedy mnie oświeciło kim jest ,to on
-Wybacz,śpieszę się-zaczęłam biec
-Poczekaj ,Aileen

Louis:
Od razu wiedziałem,że dziewczyna nie uda się do naszego pokoju.Próbowałem ją odszukać ,ale nieskutecznie.Myślałem,że jej nie zobaczę ,aż nagle na kogoś wpadłem.Moja radość była nie do opisania,gdy  ukazała się mi ta blondynka o cudnych oczach.Na moje szczęście mnie nie poznała,ale niestety nie trwało to za długo.Kiedy zrozumiała kim jestem po prostu uciekła,ale ja z natury mam szczęście,Aileen zgubiła telefon,który ja znalazłem.
Aileen:
Może zrobiłam błąd,że uciekłam ale cóż...O czym ja bym miała rozmawiać z Louisem skoro nie jestem nawet ich fanką.Postanowiłam,że spędzę resztę dnia u kuzynki.Od godziny byłyśmy na lodowisku cały czas znajdując nowe powody do śmiechu.Po jakimś czasie zadzwonił do niej telefon.Kiedy zobaczyła kto dzwoni zaczęła się śmiać,ale gdy odebrała jej mina momentalnie się zmieniła,nie minęła chwila i już straciłam ją z oczu.Było to strasznie dziwne.
Louis:
-Hej jest z Tobą może Aileen
-Taak ,ale z kim rozmawiam?
-Mówi Ci coś zespół One Direction
-Jasne ,uwielbiam ich
-Louis Tomilinson we własnej osobie
-...Ssskąd masz telefon mojej kuzynki?
Wyjaśniłem jej wszystko i poprosiłem ją o pomoc w moim planie
Mam nadzieję,że wszystko się uda 

~
Witajcie kochani
Ostatni dzień świąt
Szybko zleciały c'nie ?
Ściskam Buziaki
Mela

Domyślacie się co to za plan?

8 komentarzy:

  1. cześć, nominowałam cię do Liebster awards, więcej informacjii znajdziesz tu :http://rabel-storry-hs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za szybko zleciały...
    Kolejna część super, czekam ns następną!
    Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam,że pojawi się niedługo
      :*
      Dzięki za kom :*

      Usuń
  3. Zapraszamy do udzialu w konkursie http://bally-fanfiction.blogspot.com/2014/12/konkurs.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasz blog jest cudny
      Jesteście mega utalentowane
      <333
      Dzięki za zaproszenie:*

      Usuń
  4. Oj kochana,
    Wybacz mi skarbie, że nie zaglądałam ostatnio, ale sama wiesz jak dużo robotki z tymi Świętami, przepraszam
    Jestem bardzo, ale to bardzo ZŁA! na siebie, że nie czytałam wcześniej ><
    Bo to jest MEGA (zaryzykuję i użyję mało grzecznego słowa) ZAJEBISTE <3
    Kocham to ^^
    Masz talencik :))
    I nawet się nie spieraj :>
    Nie mogę doczekać się co będzie dalej ;)
    Chyba Lou dołączy do dziewczyn ;D
    Hehe :3
    Podsumowując, ja jestem idiotką, ty piszesz jak anioł, a Louis knuje :*
    Buziaczki :**
    KC SISTER <3
    P.S. Kiedy rozdziałek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja to kocham
      Gdy napiszę coś i bum mój kochany telefon zawodzi
      Rrrr
      Oki to od nowa
      To tak dziękuję bardzo za kom
      Ja Ci dam idiotką,oj nie ładnie słonko
      Ale z tym,że Lou knuję masz rację
      Dołączy do dziewczyn hmm tego nie wiemy znaczy ja już wiem
      Rozdział pojawi się po 3 części
      Czyli niebawem
      Ściskam buziaki
      K.C. Sis
      <333

      Usuń