sobota, 20 grudnia 2014

Rozdział 7

Dedykuje  to 'cosiu' poniżej mojej kochanej sis Julci :q
Mam nadzieję ,że da się to przeczytać słonko :*
Amy:
Nie miałam zielonego pojęcia,czy Zayn pisał prawdę,ale z powodu własnej ciekawości postanowiłam się z nim spotkać.Mam dar do wyczuwania kłamstwa,więc zobaczymy.
Zeszłam do kuchni,a na stole była kartka od Davida:

Musiałem pilnie wyjechać,a nie chciałem Cię budzić ,mała
Wracam w poniedziałek klucze i kasę masz w szafie 
David

Zjadłam śniadanie ,a do spotkania zostały mi jeszcze 3 godziny.Przez kilka minut zastanawiałam się co mogłabym robić do tego czasu,aż w końcu postanowiłam zadzwonić do Lily:
-Hej,nawet nie wiesz jak się cieszę,że dzwonisz.Jesteś dalej na mnie zła?
-Niee, przepraszam ,że nic nie powiedziałam Ci o wyjeździe,ale musiałam wszystko przemyśleć,a ty byłaś z Harrym i ..
-Oj nie musisz się przejmować,rozumiem Cię.A jak sprawa z Zaynem?Odzywał się chociaż?
-Chyba z milion razy,a tak ogółem dzisiaj się z nim spotykam i ..
-Jej wybaczyłaś mu wreszcie .Myśl..
-Nie rozpędzaj się tak kochana.Spotykam się tylko,żeby to wyjaśnić.-nie zamierzam mu tak szybko odpuścić

Rozmawiałyśmy jeszcze z godzinę,a potem zaczęłam przygotowania.
Ubrałam czarną sukienkę,zakręciłam włosy ,a do tego założyłam moje ulubione buty na koturnie i pojechałam pod wyznaczony adres.Czekałam chwilę i  nic .A potem ,nagle znikąd pojawił się ten magiczny głos,który należał tylko do jednej osoby, czyli Niego .

Powiedz mi jak mam spełnić dziś twe sny
Jak powiedzieć Ci co czuję
Czego w życiu potrzebuję
Powiedz mi jak naprawić każdy błąd
Którym ranię Ciebie wciąż
Powiedz mi

Bo ja wiem tylko jedno
Że kocham Cię nieziemsko
Że moja miłość nie wygaśnie nigdy
Bo kocham Ciebie jak nikt inny

Pozwól teraz mi powiedzieć
Proszę Ciebie
Że jesteś dla mnie  ważna
Najważniejsza
Wyjątkowa 
Jedyna
I tylko moja

Wiem to ja,że ranię Cię każdego dnia
Że miłość moja sięga gwiazd
Że nigdy, przenigdy
Nie kochałem tak bardzo
jak kocham teraz Ciebie


~
Hehe witajcie moje słoneczka
Rozdzialik pojawił się dzięki kochanej Julci,połowę miałam napisane i w
padłam na tekst piosenki (nie miałam go zamiaru tu pisać, no ale cóż,tak nagle mnie wzięło i zaczęłam go dokańczać hehe,no wiem)
I czytam sobie bloga kochanej Julci i tu pytanko kiedy dodam rozdział.
No to więc jest hehe 
No i witam również Ban shee ,dziękuję za komentarze kochana :*
Buziaki dla Was kochani dziękuję,że czytacie te moje 'cusie'
Kocham Was <333
Mela :*

4 komentarze:

  1. Misiu,
    Dziękuję Ci bardzo za dedykację kochana, ale mi się mordka cieszy :DD
    Boziu! To jest doskonałe ^^
    Bardzo, ale to bardzo mi się podoba <3 Koffam <<33
    Skaczę pod sufit, że dodałaś. Smucę się tylko, że taki krótki, bo uwielbiam czytać twoje opowiadanko misia :3
    Mam nadzieję, że dodasz nowy post jak najszybciej, bo długo nie wytrzymam ;)
    Weny słońce :*
    Całuski SISTER :>
    Love you <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nawet nie wiesz jaki uśmiech wywołałaś u mnie tym komentarzem
      Dziękuję Ci bardzo sis
      Daleko mi do doskonałości,ale strasznie się cieszę ,że Ci się spodobało
      Ściskam Mela:*

      Usuń